Thursday, January 3, 2013

Puding Aneka Warna - Made By Encik Asben


Puding ni asben yang buat.
Dia kata dia tak taw nama.
GH pun pelik.
Apsal buat puding tak de nama.
Asben kata dia ikut gerak hati jerk nak buat menda.
Patut lah pepagi dah berperang di dapur.
Rupanya ikut gerak hati nak buat puding.
Boleh gitu.


GH nama kan Puding ni - Puding Aneka Warna.
Ada juga di FB Asben, orang cadangkan nama nya Puding SuperNova Cube.
Ada yg cadangkan Carca Marba Pudding.
Macam2 kan...?

Apa pun Puding ini TIDAK untuk dijual.

Hik..hik...




Kek Coklat - ALINA


Kek Coklat tempahan ALINA dari Bandar Baru Bangi.
Kek Coklat sempena birhday anakandanya yg ke 9 tahun.
Terima kasih kepada ALINA.

Harga - RM50.00

Tempahan 019 634 1552 Pn LELA

My Blog List