Wednesday, June 24, 2009

Kuih Lapis...



Lama sangat tak membuat kuih ni...bz buat kuih untuk orang hikhik...kuih lapis ni KITA cuba 3 kali...baru berjaya...mula2 try...ingat senang rupanyer susah gak. Pada orang lain mungkin senang kot..tapi pada KITA susah plak. Yang no.3 ni ASBEN kata sedap...so LULUS le ujian....

Wednesday, June 10, 2009

Suami Ku Kembang Semangkuk


Suami ku memang kaki puding. Banyak puding dia dah buat dan banyak video yang dia hasilkan berteraskan cara2 membuat. Tapi banyak video dia yg dia simpan buat pekasam kerna dia terlampau sibuk dengan kerja. Kalau nak taw BLOG dia..leh lah KLIK SINI.
Tapi satu aku heran...sejak PUDING dia mendapat tempat dihati PELANGGAN2 tetapnyer...ada plak masa dia luangkan untuk membuatnyer walaupun bz. Bila mana aku tanya dia...tak nganggu keja dia ke ...dia hanya jawap....DEMI PUDING...SEGALANYER DIKORBAN KAN...adehhh...aku dapat rasakan..suami aku ni BANGGA sebab PUDING dia kerap mendapat TEMPAHAN....ADIOS suami ku.....

GAMBAR : PUDING MARBLE yg disiapkan dengan TURBO sebab ada orang TEMPAH n MAW cepat.....Dari Feedback orang tu..Rasanyer enak...ahakz....KEMBANG LAGIK SUAMI AKU....

My Blog List