Wednesday, June 10, 2009

Suami Ku Kembang Semangkuk


Suami ku memang kaki puding. Banyak puding dia dah buat dan banyak video yang dia hasilkan berteraskan cara2 membuat. Tapi banyak video dia yg dia simpan buat pekasam kerna dia terlampau sibuk dengan kerja. Kalau nak taw BLOG dia..leh lah KLIK SINI.
Tapi satu aku heran...sejak PUDING dia mendapat tempat dihati PELANGGAN2 tetapnyer...ada plak masa dia luangkan untuk membuatnyer walaupun bz. Bila mana aku tanya dia...tak nganggu keja dia ke ...dia hanya jawap....DEMI PUDING...SEGALANYER DIKORBAN KAN...adehhh...aku dapat rasakan..suami aku ni BANGGA sebab PUDING dia kerap mendapat TEMPAHAN....ADIOS suami ku.....

GAMBAR : PUDING MARBLE yg disiapkan dengan TURBO sebab ada orang TEMPAH n MAW cepat.....Dari Feedback orang tu..Rasanyer enak...ahakz....KEMBANG LAGIK SUAMI AKU....

4 comments:

.:Mas Ayu:. said...

sedap la puding nie.. nak cuba buat la.. rasanya dia lain sikit dari dalam blog mas ayu punya..

nanti mas nak tengok apa jadi..mas inform Gula Hangus yer..

jeBateja said...

lain...?..sila lah buat mas ayu....nanti kita leh tukau2 resepi...

miss nina said...

sedapnya semua resepi di sini. lapar rasanya :)

Puan Norlela Haji Nus, said...

Sila lah Miss Nina....cuba2...buat sampai jadi taw..

My Blog List