Monday, October 4, 2010

Puding Mangga


Puding Mangga ni saya cuba buat ikut resepi dalam majalah Rasa. Selalunya asben yang suka try resepi2 Puding ni sebab asben suka sangat videokan. Tapi kali ini saya nak try buat sendiri. Kebetulan ada beli mangga kat Pasar Malam Putrajaya. Semasa asben balik kerja suruh dia rasa. Memang dah agak dia mesti komplen, katanya MANGGA yang di beli kat pasar malam tu tak sesuai untuk buat puding. Emmm..patut le rasanya lain macam. Mangga nya tak tahu lah namanya tetapi kulitnya hijau walaupun dah masak.

Ini le buku Rasa yang asben beli....asben beli sebab ada banyak resepi puding sebab dia hantu puding...

No comments:

My Blog List