Monday, October 11, 2010

SMS from FIZA...

SMS daripada Fiza di Puchong...terima kasih Fiza kerana sudi beri feedback positif ni. Terasa kembang plak...he...he...he...moga saya terus dapat menjual produk berkualiti...errr...asben saya bahagian kualiti di kilang....dia kalau nampak ada yg tak kena...siap lah...berleter sehari suntuk...tapi ok lah....untuk kebaikan saya jugak agar dapat memberi produk yg baik untuk pelanggan saya. Apa pun terima kasih Fiza...

2 comments:

Fatin said...

alhamdulillah.. :) tumpang gumbira jugak kak lela..hehe.. oh? encit jebat rajin membebel kah? haha.. keep up the good work kak! insyaallah fatin balik msia nnt, mahu jadi pelanggan tetap ya! :D insyaallah :D

Puan Norlela Haji Nus, said...

Terima Kasih Fatin...tidak lah selalu...kalau selalau mahunya BANTAT kek akak tu...

Semoga selamat pulang ke Malaysia nanti...nak jadi pelanggan setia ..? Alhandulillah...rezeki anak2..

My Blog List